Inschepen op de Deliziosa

26 november 2017 - Venetië, Italië

Deliziosa, zondag 26 november 2017

Nadat we gisteren door Liesbeth en Frans bij ons overnachtingshotel zijn afgezet, zijn we in de hotelbar nog wat gaan drinken alvorens vroeg naar bed te gaan omdat we vandaag vroeg uit de veren moesten.

We zijn vandaag om 06.30 uur opgestaan en na een kopje koffie op de kamer daar een taxi op kosten van het hotel naar de luchthaven gebracht. Bij de beveiliging duurde het niet erg lang, zodat we al voor 08.00 uur aan een ontbijt zaten bij Panis. (een kopje koffie met twee heerlijke croissants).

De vlucht vertrok keurig op tijd en na een klein uur en een kwartier stonden we in de aankomsthal van het vliegveld van Venetië.  We hebben samen met een Canadees echtpaar een taxi genomen naar de cruise-terminal waar we dankzij onze diamantstatus supersnel ingecheckt waren. Om 12.30 zaten we op de Deliziosa aan onze eerste lunch en cappuccino.

Na het uitpakken van onze koffers en de veiligheiddril zijn we voor de eerste keer deze cruise in het restaurant gaan dineren. We hebben een zogenaamde open zitting, zodat we kunnen gaan eten wanneer we willen tussen 18.15 uur en 22.00 uur in een speciaal voor diamantleden gereserveerd deel van het restaurant.

Na het diner hebben we de oude gewoonte weer opgepakt om in de koffiebar een heerlijke speciale koffie te gaan drinken, waarna we naar een geweldige show in het theater zijn gaan kijken.

We zijn overigens meteen goed begonnen ; De buitendekken zijn vanavond in verband met het stormachtige weer uit veiligheidsoverwegingen afgesloten.

Om 23.00 uur zijn we na een al met al toch vermoeiende dag naar onze hut gegaan.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Mia:
    28 november 2017
    Heerlijk weer hoor of je thuis komt. Zijn er nog personeelsleden van vorig jaar?
    Heel veel plezier.
  2. Giel en ilona:
    28 november 2017
    Hele fijne vakantie toegewenst en zoals ik wel lees is het al weer heerlijk genieten!
  3. Ton en lenny:
    Hoi rezigers.
    Hele fijne vakantie toegewenst en geniet met volle teugen.gr wij
  4. Jan en ineke:
    28 november 2017
    Hallo wereld reizigers, een stormachtig begin van jullie vakantie !!! Dan kan het alleen maar beter worden. Ga er weer van genieten !! Wij volgen jullie via het reisverslag