De gratis shows aan Las Vegas Boulevard

11 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, woensdag 11 oktober 2017

Tijdens onze laatste dag in Las Vegas zijn we weer bij Treasure Island van een uitgebreid lunchbuffet (was ons ontbijt)gaan genieten, waarna we naar het hotel zijn terug gewandeld (ca 2 km) om in te checken voor de vluchten van morgen en we de koffers hebben gepakt. De middag verder doorgebracht in Caesars Palace Casino en shoppingmalls.

We hebben s’-avonds onze filmcamera mee genomen om de diverse gratis “avondshows” aan Las Vegas Boulevard te kunnen filmen. Bij Encore hebben we een water Fontein gefilmd met bijpassende muziek van o.a. Frank Sinatra en Dean Martin. Daarna de Vulkaanuitbarsting bij Le Mirage en de fonteinen bij het Bellagio.

Later op de avond zijn we voor de laatste keer naar ons Stamcasino gegaan om nog wat te drinken en onze laatste dollars te vergokken.

Enkele wetenswaardigheden:

1.      We hebben hier in Las Vegas ca. 18 km per dag gewandeld.

2.      De prijzen bij de grote casino’s voor 1 biertje en 1 wijntje variëren tussen de              $18,-- en $ 20,--.

3.      Voor 1 biertje en 1 wijntje waren we in ons stamcasino $ 4,-- kwijt.

4.      De gemiddelde temperatuur overdag lag rond de 33 graden.

5.      We zijn met onze bagage keurig binnen de 23 kg per koffer gebleven.

Groeten van

2 (ex)vakantiegangers in Las Vegas

1. P.J.M Cooijman:
    13 oktober 2017
    Genoeg beleefd denk ik. Als je dat zo leest zou je niet denken dat je maar 3 weken weg bent. Goede reis terug en we spreken elkaar. groetjes.
  2. Wim & Wil:
    13 oktober 2017
    Bedankt voor alle mooie verhalen en goede reis terug.
  3. Mia:
    13 oktober 2017
    Het was leuk om het zo allemaal mee te beleven .welkom thuis
  4. Willy berkelmans:
    13 oktober 2017
    Wat een belevenis. Ik wens jullie een goede terugreis en een koffer vol herhinneringen mee terug. (Das dan gratis 😉)
  5. Wilma:
    13 oktober 2017
    Welkom terug ik hoop dat alles goed gegaan is. Ook ik had het idee dat jullie 4/5 weken weg zijn geweest dus als het zo voor jullie ook gevoeld heeft is het goed! Op naar de volgende Cruise dan maar! x
  6. Wil:
    13 oktober 2017
    Ok welkom thuis wat hebben jullie veel gezien en gelopen volgens ons weer een fijne reis en veel km.in de benen. gr Wil