Grand Turk

23 december 2017 - Grand Turk, Turks And Caicos Islands, Bahama's

Deliziosa, zaterdag 23 december 2017

Door de toestanden van gisteren, waardoor het schip genoodzaakt was terug te varen naar Nassau, zijn we vandaag niet om 08.00 uur maar pas om 13.00 uur aangemeerd op Grand Turk. Helaas noodzakelijk maar wel jammer.

Het schip heeft aangemeerd bij een prachtig resort met een paar hagelwitte stranden omzoomd door wuivende palmbomen, een azuurblauwe zee en het mooiste zwembad wat we ooit gezien hebben en dit alles onder een strak blauwe hemel.

We hebben eerst een strandwandeling gemaakt om daarna een verfrissende duik in het kristalheldere water te nemen. Later hebben we ook nog van het zwembad gebruik gemaakt om het zout van ons af te spoelen.

We hebben tot het donker van alle faciliteiten genoten om daarna terug te gaan naar de Deliziosa voor het diner en de rest van het avondprogramma wat we afgesloten hebben langs de rand van de dansvloer in de Grand Bar.

Iedereen die dit leest wensen wij prettige kerstdagen.