Amber Cove

24 december 2017

Deliziosa, zondag 24 december 2017

Aangezien we de vorige 2 keer dat we Amber Cove aandeden een excursie hadden geboekt hebben we nu besloten om vanaf de boot naar een naastgelegen resort te wandelen en daar van het prachtige weer te gaan genieten.

Het resort was zo mogelijk nog luxueuzer dan dat van gisteren. Het zwembad nodigde uit om er in onder te dompelen wat we dan ook enkele keren gedaan hebben.

Er was ook een erg mooie tuin bij. Het enige nadeel was dat we geen strandwandeling hebben kunnen maken.

Kerstavond aan boord was evenals vorig jaar erg gezellig met een extra luxe diner en om 23.00 uur een extra concert in het atrium met alle bekende kerstliedjes en kunstsneeuw die op de kerstboom en sneeuwman neerdwarrelde.

Om 23.30 gingen de meeste cruisegasten naar een internationale nachtmis in het theater, waarbij de kinderen aan boord op een erg leuke manier werden betrokken.

Allemaal erg leuk om te zien.

Iedereen die dit leest wensen wij prettige kerstdagen.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Jan en ineke:
    28 december 2017
    Fijn om weer van jullie te horen...zijn toch altijd weer benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet van jullie laatste vakantiedagen en goede reis terug