Reisdag naar Rotorua

28 februari 2019 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Rotorua, 28 februari 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We zijn deze morgen extra vroeg opgestaan om ons Joan toe te zingen vanwege haar verjaardag.

Na het ontbijt stond de taxi al klaar om ons naar de verhuurder van onze auto te brengen. Het blijkt een Toyota Vanguard te zijn. Een beest van een auto, maar daardoor ook geen probleem voor onze overvloedige bagage.

De eerste kilometers met links rijden waren even wennen, en ook de instructie van Rien voor het links c.q. rechts afslaan kwamen wat laat waardoor al bij de eerste afslag deze gemist werd. Bijkomend voordeel was wel dat ik daardoor meteen het rijden van een rotonde kon oefenen.

De rest van de reis verliep verder zonder noemenswaardige incidenten.

We hebben vandaag nog een mooie wandeling gemaakt bij de Okere watervallen. Ik moet wel mededelen dat door het goede oriëntatie vermogen van Rien we weer snel bij onze auto terug zijn gekomen.

Vanavond zijn we naast ons “hotel” luxe gaan eten, waarna we nog een afzakkertje hebben genomen in ons “hotel”.

We hebben vandaag 280 km gereden.

Groetjes van

Vier globetrotters in Auckland

1. Bertie:
    2 maart 2019
    Kai ora! Leuk om jullie avonturen te lezen. :-) Ik ga meteen de Okere Falls opzoeken. En wat betreft de afslag missen bij Auckland: gebeurt mij ook nog steeds als ik in Auckland rij. Dus no worries, het hoort erbij!
  2. Mia:
    2 maart 2019
    Nog van harte gefeliciteerd en veel plezier gewenst
  3. Wil:
    2 maart 2019
    Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren erbij, volgens mij ben je dit jaar wel enkele uren eerder jarig dan in je thuisland.
    Fijn om deze auto te rijden i.v.m. de ruimte. nog een fijne reis met veel bezienswaardigheden. gr. Maria & Wil