Reisdag naar Napier

3 maart 2019 - Napier, Nieuw-Zeeland

Napier, 3 maart 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We hebben vandaag onze 2e verplaatsing van deze rondreis gehad. Ondanks dat het een reisdag was hebben we toch weer van de mooie natuur van nieuw Zeeland kunnen genieten.

Onze eerste stop was bij de Huka Falls, niet de hoogste watervallen van Nieuw Zeeland, maar wel met de meeste waterverplaatsing.

Hierna zijn we doorgereden naar Taupo, waar we aan het meer heerlijk koffie hebben gedronken. Vanwege de zondag was het gezellig druk en was er aan de boulevard van alles te doen, een show van diverse oldtimers, enkele kunstenaars die hun producten aan de man probeerden te brengen en uiteraard ook veel zonaanbidders.

Nadat we hier wat rond gewandeld hadden, hebben bij de Subway broodjes gekocht en wat te drinken, om deze op een picknickplaats met uitzicht op de bergen te verorberen.

Na deze tussenstop hebben we nog de Waipunga Falls vanaf een uitzichtpunt bekeken alvorens we naar ons einddoel van vandaag zijn gereden. Hier zijn we rond 15.00 uur aangekomen en hebben we nog een leuke wandeling langs de boulevard gemaakt

We hebben de eerste week van onze vakantie schitterend weer gehad, met bijna elke dag een wolkeloze hemel en ca 24 graden. Korte broeken weer.

We hebben vandaag 229 km gereden.

Groetjes van

Vier globetrotters in Auckland

1. Mia:
    3 maart 2019
    Top vakantie ga zo door!