Queenstown - Glenorchy

22 maart 2019 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Queenstown, 22 maart 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

Vandaag eindelijk een keer een avontuurlijke rit voor de chauffeur. We zijn vanuit Queenstown naar Glenorchy gereden, een mooie weg langs Lake Wakatipu met verschillende mooie uitzichtpunten waar we ook Bennet ‘s Bluff Lookout hebben aangedaan.

In Glenorchy hebben we koffie gedronken waarna we in de auto zijn gestapt om naar het beginpunt van een korte wandeling naar Lake Sylvan te gaan. Bij een splitsing hebben de verkeerde afslag genomen, waardoor we op de Road to Paradise terecht kwamen. Een unsealed road (onverharde weg) die we gevolgd hebben tot Diamond Lake.

Hier uiteindelijk gekeerd en terug gereden om de goede weg te nemen naar het vertrekpunt  van de geplande wandeling van ca. 3 uur heen en terug. Bij het meertje geluncht en toen we terug waren bij de auto ontdekte we dat Rien in slecht 2 seconden tot 8 kon tellen. Zo veel zandvliegjes waren er op zijn benen geland.

Op de terugweg nog enkele mooie stops gemaakt langs het meer om uiteindelijk om ca 17.00 uur weer terug te zijn in ons huisje.

We hebben vandaag 155 km gereden.

Groetjes van

Vier globetrotters in Queenstown

1. Elly:
    22 maart 2019
    Beter the road to paradise dan the road to hell. Doet me denken aan een shortcut ergens in Amerika waar we met ons hoofd tegen het dak iver onverharde paden hebbenbgeteden....
  2. Bertie:
    22 maart 2019
    Kijk toch eens, wat een mooie plaatjes! Dat is volop genieten. 😀
  3. Jos:
    23 maart 2019