Pucón

5 november 2008 - Pucón, Chili

Hier een nieuw berichtje uit Pucon.

Het weer is nog altijd goed, hoewel niet goed genoeg om de vulkaan te beklimmen. Daardoor waren de mogelijkheden beperkt. We hebben uiteindelijk met de hele groep een wandeling gemaakt door het nationale park Huerquehue. We zijn om ca 10.00 uur gaan wandelen en waren om ca 18.00 uur terug bij het startpunt. Gedurende deze wandeling hebben we ca 6 uur geklommen. (Wij moesten weer zonodig de moeilijke tour doen). De beloning was echter wel een geweldig uitzicht over verschillende meren. Onderweg prachtige foto´s kunnen maken, hoewel ik af en toe te moe was om nog wat te kunnen doen. ´s-avonds zijn we met bijna de hele groep nog naar terminale baden gegaan. Hier kon men in verschillende bassins met verschillende samenstellingen en temperaturen heerlijk relaxen met de nodige alcoholische dranken. Kortom we hebben hier een onvergetelijke dag gehad. We hebben het geweldig getroffen met de groep. Niemand doet moeilijk en we zijn bij het doen van de excursies behoorlijk eensgezind.

Vanuit een nog altijd zonnig Chili de groeten aan alle thuisblijvers en tot het volgende bericht.

Joan en Ad