Overnachting in Savona

22 april 2018 - Savona, Italië

Costa Pacifica, zondag 22 april 2018

We hebben vandaag het schip verruild voor een kamer in het NH Hotel in Savona voor 1 overnachting. Hoewel we van deze laatste vakantiedag niet al te hoge verwachtingen hadden is het toch een superdag geworden.

We hadden ook nu heerlijk weer en in Savona was van alles te doen. Er was een grote antiekmarkt in het centrum en ook vrijwel alle winkels waren open. Tevens werden er diverse oude ambachten gedemonstreerd.

We hebben een hele tijd op een terrasje het een en ander aan ons voorbij laten komen.  Daarna zijn we richting station gegaan om kaartjes te kopen voor de treinreis van morgen naar het vliegveld Malpensen bij Milaan.

Op de terugweg hebben we het fort bij Savona bezocht en zijn weer via de antiekmarkt terug gegaan naar het hotel.

Later in de middag zijn we bij de jachthaven, waar het gezellig druk was, op een overvol terrasje wat gaan drinken, om daarna heerlijk buiten bij een restaurant wat te gaan eten alvorens weer terug te gaan naar de kamer.

Groetjes van

2 Vakantiegangers in Savona

1. Wilma:
    23 april 2018
    Kijk dat zijn de uitstapjes enzo. Waarschijnlijk is het nu snel voorbij en ben je weer thuis van Weer een mooie cruise denk ik dan toch, hihi
    Welkom terug!!xx