Marseille

3 december 2016 - Marseille, Frankrijk

Costa Deliziosa , 3 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Aangezien het schip in Marseille op ca. 8 km van het centrum aangemeerd lag, hadden we een shuttlebus geboekt. Om 09.00 uur kwam het schip in de haven aan, en om 09.30 uur zijn we met de eerste bus naar het centrum van Marseille gebracht.

Omdat we in mei Marseille weer aan doen, zijn we vandaag alleen maar de omgeving van de oude haven gaan verkennen. Hier kun je zonder problemen een hele dag door brengen, veel leuke straatjes en pleintjes met mooie gebouwen en natuurlijk terrasjes en winkeltjes. We zijn hierbij ook in een wijk terecht gekomen, waarbij je je zonder meer in een of ander Arabisch land waant. De voertaal was hier in elk geval geen Frans.

Ook het weer was ons vandaag goed gezind, met een heerlijk zonnetje en temperaturen tot bijna 18 graden. De terrasjes zaten dan ook overvol.

Groetjes van

Twee cruisers op weg naar Fort Lauderdale.

1. Wilma:
    5 december 2016
    8 km is niet zo ver lopen, is goed voor de mens. hihi Anders worden jullie alleen nog maar luier, hihi. Heerlijk he zo'n temperatuurtje! Geniet ze xx Wilma
  2. Ton en lenny:
    5 december 2016
    Lekker hoor zo'n temperatuurtje gr wij.
  3. Marian:
    5 december 2016
    oeiii, de pellikaantjes hebben vnmrgn zeker 8km gestept, maar tis vakantie voor jullie, haha. doeiiiii en geniet ervan xx