Malaga

19 april 2018 - Málaga, Spanje

Costa Pacifica, donderdag 19 april 2018

Omdat we pas rond 12.00 uur in de haven van Malaga zouden arriveren, hebben we eerst heerlijk uit kunnen slapen alvorens aan land te gaan.

Malaga is een heerlijke stad om wat te winkelen en rond te dwalen door de diverse smalle straatjes. Ook een bezoek aan het Moorse fort en de kathedraal mag zeker niet ontbreken.

Ook het weer was ons welgezind aangezien het een wolkeloze hemel was met temperaturen van rond de 25 graden. We hebben een heerlijke middag gehad.

Het avondprogramma was weer zoals gebruikelijk, alleen zijn we vanavond niet naar het theater gegaan omdat we deze show al een keer eerder gezien hadden.

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Jan en ineke:
    20 april 2018
    steeds dichter bij huis...........geniet nog zolang het nog kan van jullie vakantie .Groetjes Jan en Ineke
    22 april 2018
    Malaga is een heerlijke stad, trouwens heel de kuststrook wel. Lekker genieten, hier is het ook erg warm! (bijna geweest, morgen koud hihi)