Lanzarote

6 december 2017 - Arrecife, Spanje

Deliziosa, woensdag 6 december 2017

We hebben vandaag samen met Vera en Jozef uit Antwerpen een taxi genomen om ons gedurende 4 uur over Lanzarote te rijden.

We hebben net als vorig jaar het nationale park Tminfaya bezocht met een rondrit per bus door dit vulkanische gebied. Ook zijn we door enkele typische dorpjes gereden met enkele fotostops.

Ook hebben we nog een kerkje bezocht welk bij de vulkaanuitbarstingen in 1830 gespaart is gebleven.

Aangezien we pas laat terug aan boord hoefden te zijn hebben we ook nog ruim de tijd gehad om Arrecife te bekijken. We zijn langs de oude vissershaven gewandeld en daarna hadden we ook nog tijd om naar de boulevard langs de kust te lopen.

Na het diner zijn we nog naar het theater gegaan waar een goochelaar een optreden verzorgde. We hadden zijn show al een keer gezien, maar hij was ook nu nog altijd erg leuk.

Vanavond zijn we vroeg naar onze hut gegaan, omdat we allebei erg moe waren door het gebrek aan slaap van de laatste dagen.