Laatste dag in Sucre

23 oktober 2007 - Sucre, Bolivia

Vandaag hebben we een wandeling gemaakt over een Incatrail in het Andesgebergte. Het was gelukkig alleen naar afdalen want we waren met de bus omhoog gebracht. We zijn in 2,5 uur van ca 3500 meter naar ca 2100 meter afgedaald. De vergezichten waren weer ontzettend mooi. In al die tijd alleen een plaatselijke boer met 2 ezels gezien. Hier gebeurt nog veel vervoer per ek (Ezelkracht)
Als dr. Hofkens de foto´s van de Incatrail ziet reizen hem de haren te bergen als hij de foto´s ziet van Joan in de afdaling. Het gaat overigens goed met haar pootje.

Na de middag Zijn Joan en Ad naar het klooster van San Felipe Neri gegaan. Zij hebben daar samen net 3 reisgenoten een rondleiding van 1 uur en 3 kwartier gehad. Het was zeer de moeite waard. Frans en Liesbeth waren niet meegegaan omdat die oudjes rust nodig hadden. Daarna hebben we met achten heerlijk gegeten bij Joyrider.

Wij zijn uiteraard ook blij met reacties uit België.

Colette mocht je onze mail niet gehad hebben, niet op woensdag en donderdagavond, verder maakt het niet uit.

Aangezien we nu de beschaafde wereld gaan verlaten is het mogelijk dat het enkele dagen duurt voordat we weer iets van ons laten horen.

Groeten van de vier uit Bolivia. Zoals gewoonlijk speciale groeten voor de kleinkinderen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade