1e Zeedag richting Malaga

3 december 2018 - Málaga, Spanje

Middellandse zee, 3 december 2018,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag, de eerste zeedag van deze reis hebben we meteen van het mooie weer kunnen genieten. Het was een wolkeloze dag met vooral na de middag temperaturen waarbij je heerlijk aan dek kon zitten. Nog wat te koel om in zwembroek en bikini te lopen, maar al wel heerlijk weer.

We zijn na het ontbijt eerst naar een gratis verloting gegaan; hebben hier kennis gemaakt met een Nederlandse dame, Ivonne, die met een Fransman getrouwd was en elk half jaar met de Costa de oversteek maakt van en naar Guadeloupe, waar ze een eigen huis hebben en de koude wintermaanden in Europa doorbrengen.

Na de lunch zijn we aan dek gaan zitten en hebben al wat zitten lezen over onze volgende reis naar Nieuw Zeeland.

Zoals op elke zeedag zijn we rond 15.30 uur naar ge Gym gegaan om er voor te zorgen dat er niet te veel extra kilo’s aan gaan komen.

Om 18.00 uur werden we op de bijeenkomst van de Costaclub leden verwacht waarbij altijd een extra show wordt gegeven.

Na het verrukkelijke diner zijn we naar de reguliere show gegaan om daarna bij de grote bar de avond af te sluiten.

Groetjes

Joan en Ad.