Cozumel

23 december 2016 - Cozumel, Mexico

Costa Deliziosa , 23 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We zijn vandaag aangeland op het eiland Cozumel. We konden ons herinneren dat we vorige keer vanuit de terminal zo het stadje in konden wandelen. We hadden nu een andere aanlegsteiger wat betekende dat we ruim 4 km moesten lopen om in het stadje te geraken. We zijn manmoedig aan de wandeling begonnen maar waren uiteindelijk blij dat we op de plaats van bestemming waren.

Het stadje stelt op zich niet zo veel voor. Vergelijk het maar met Valkenburg, maar dan op z’n Mexicaans. Veel souvenirwinkeltjes met spulletjes made in China.

We hebben op een erg leuk Mexicaans  plein een terrasje  opgezocht om onze mail binnen te halen en het laatste nieuws uit Nederland te lezen.

Hierna hebben we nog wat door de smalle steegjes gewandeld en een kleine markt bezocht alvorens de wandeling terug naar het schip weer aan te vangen.

We waren om 16.00 uur weer terug op het schip en hebben de avond weer door gebracht met een heerlijk diner, een kopje koffie en een drankje met Wil en Wim om daarna nog even naar de dancing te gaan.

Aangezien het op dit moment van schrijven in Nederland al kerstmis is wensen wij iedereen een prettige kerstmis.

Groetjes van

Twee vakantiegangers opnieuw op weg naar Fort Lauderdale.

1. Wilma:
    25 december 2016
    Jullie ook prettige kerst en jullie zijn toch gewend om elke dag 4 tot 6 km te lopen dus...........??.?.??? Xx
  2. Jose:
    25 december 2016
    Natuurlijk ook vanuit het veersemeer hele gezellige en bijzondere kerstdagen toegewenst :) Lieve groetjes van Ton en Jose
  3. Willy berkelmans:
    25 december 2016
    Geniet ook daar van de kerst sfeer. Blijf lekeer genieten van alle moois. En een paar kilometer lopen is niet zo erg toch. Hoef je dat niet op dek 3 nog eens te doen haha
  4. Marjo Somers:
    25 december 2016
    Jullie ook fijne kerstdagen en nog gezellige vakantiedagen!

Groetjes Jan en Marjo
  5. Wil:
    25 december 2016
    Geniet er nog maar even van het is zo voorbij en dan zijn jullie weer in het miezerige Brabant. en ook prettige feestdagen het is op de boot toch ook wel een beetje kerst?