Heraklion

21 november 2014 - Heraklion, Griekenland

Costa Neo Riviera,21 November 2014

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag hebben we om 07.00 uur aangelegd in de haven van Heraklion op Kreta. We hebben met 2 andere echtparen de hop on hop of bus genomen naar de opgravingen van Knossos.  Onderweg naar deze opgravingen is er wat regen gevallen, maar gelukkig niet tijdens de wandeling over de opgravingen. Overigens een erg interessante voormiddag geworden.

Na de bezichtiging hebben we de bus terug genomen naar de haven, om daar in een cafeetje gebruik te maken van free-wifi om wat foto’s te uploaden en dit verslag te maken.

We vertrekken om 14.00 uur weer uit de haven en zullen de rest van de dag weer aan het zwembad en in de bar door gaan brengen.

Collega’s van de MKB Kamer  werk ze !!!!!!!!!!!

Groetjes van

Twee cruisers op weg naar Dubai.

1. Nelly en Wil:
    21 november 2014
    zo te lezen hebben jullie het weer prima naar je zin en hebben jullie de kroeg ook weer ontdekt. geniet er van
    groetjes van ons
  2. Ton en lenny:
    21 november 2014
    Wat een leuk autootje, heb je die gehuurd?
    Wij zijn ook eens in Knossos geweest en vonden het erg indrukwekkend, geeft een indruk van hoe het vroeger ongeveer geweest is.
    Geniet er van, hier is het best fris.
    gr Wij
  3. Marie-José en Peter:
    Hallo samen
    hier kan ik ook over mee praten Knossos heb ik ook gezien.
    Ik vond het erg indrukwekkend,ik zag daar de mensen in die tijd al helemaal voor me

Groetjes Marie-José
  4. Rien en Ine:
    21 november 2014
    Wat gaat dat toch snel. Zo zit je nog bij de Valk en nu al op Knossos. Maar zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin en vermaken jullie je uitstekend. We gaan er wel vanuit dat jullie in de cafeetjes ook wat drinken en niet alleen wifiën.

groetjes Ine en Rien