Eindelijk zee

30 oktober 2007 - La Serena, Chili

We zijn in San Pedro uitgerust van de vermoeienissen van de Altiplana. We hebben twee dagen niets gedaan dan winkelen, terrasjes pikken en wat nutteloos rondhangen. Ook wel eens lekker in de vakantie. Gisteren zijn we met de nachtbus (17 uur rijden) naar La Serena vertrokken. We vertrokken om 19.30 uur en waren hier om ca 11.00 uur de volgende dag. Een van de vier is na het instappen in slaap gevallen en in La Serena wakker geworden. La Serena staat bekend als het Ibiza van Zuid Amerika. Alleen hebben we de pech dat het vandaag erg koud is. Het verschil met San Pedro is erg groot te weten: 36 gr en 16 gr.

Na de Altiplana vallen de hotels wat tegen. We hadden meer luxe verwacht na de ontberingen van de Altiplana.

Ook de dagen in La Serena zijn rustig en kunnen we naar eigen inzicht invullen. Er zijn naar onze mening weinig interessante excursies te boeken. Morgen gaan we, weer of geen weer, in elk geval naar de vissershaven en het strand.

Donderdag vertrekken we s´morgens om 07.30 met de bus naar Santiago. Pas hier zullen we opnieuw contact opnemen met jullie.

Groeten van de vier uit Chili, uiteraard weer speciale knuffels aan Mats en Tim