We brengen de Costa Deliziosa terug naar Fort lauderdale

10 november 2016 - Goirle, Nederland

Costa Deliziosa , 9 November 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Zoals gewoonlijk gaan we ook nu weer proberen regelmatig een (kort) verslag te plaatsen van onze cruisevakantie.

Zoals in maart al aangegeven gaan we de Costa Deliziosa terug brengen naar Fort Lauderdale, waar we in februari aan boord zijn gegaan.

We vertrekken nu op 27 november 2016 vanuit Venetië om uiteindelijk op 30 december weer in Goirle terug te zijn.

We doen uiteraard een aantal havens aan die we in februari/maart ook hebben aangedaan, maar toch voldoende andere havens, te weten:

1                    Bari

2                    Corfu

3                    Messina

4                    Barcelona

5                    Casablanca

6                    Arrecife

7                    Belize

We hebben een garantie -binnenhut geboekt, maar hebben het geluk dat we een upgrade hebben gekregen naar een buitenhut met balkon hutnummer 4208.

Groetjes van

Twee cruisers op weg naar Fort Lauderdale.

1. Ton en lenny:
    10 november 2016
    Hoi maatjes we hopen dat jullie erg genieten van de reis, en verwachten natuurlijk mooie verhalen, je boft maar weer met je upgrade heel veel plezier , gr wij.
  2. Wil:
    10 november 2016
    Heel veel genieten maar weer met deze reis jullie weten nu waar je nog iets meer van kunt meemaken en waar jullie niet meer heen willen! Wat een geluksvogels toch weer en nu maar hopen dat het weer meezit i.v.m. het balkon. gr.
  3. Ton en Jeanne Rooij Van:
    10 november 2016
    Lieve vrienden, wat een prachtig vooruitzicht gezien de weersomstandigheden hier.
    Wij wensen jullie een hele mooie,gezellige en warme vakantie toe en lezen graag jullie verhalen.
    Heel veel plezier en een behouden vaart
  4. Jose:
    Hallo Ad en Joan,
    Heerlijk hoor, zo'n cruise in t vooruitzicht......zijn maar heeeeel klein beetje jaloers :):) Eerst nog even aftellen en dan kan t grote genieten weer gaan beginnen! Lieve groetjes ton en jose
  5. Jan en ineke:
    11 november 2016
    Een hele fijne vakantie toegewenst en een behouden "vaart".
    GR Jan en Ineke
  6. Wilma:
    11 november 2016
    Jeetje, jullie zijn er wel erg vroeg bij. Niet te sterke verhalen vertellen warre? Meestal is een upgrade beter maar is dat ook in jullie geval zo want dat wordt je nog eerder zeeziek, haha. Lieve groetjes en ik zal jullie missen.xx Wilma
  7. Wilco:
    Goedemiddag Ad en Joan,

Het is wel het moment om weg te gaan uit het koude en regenachtige Nederland. Wat zijn de weervoorspellingen tijdens jullie reis?

Ben zeer benieuwd naar jullie reisverhalen. Geniet er weer optimaal van!.
  8. Willy berkelmans:
    11 november 2016
    wat een heerlijk vooruitzicht, ga er samen maar heerlijk van genieten!! xx
  9. Marie-José en Peter:
    14 november 2016
    Dat wordt vast weer genieten!
    Wij wensen jullie een fijne vakantie en een behouden vaart.
    Groetjes Peter en Marie-José