2 Zeedagen

9 maart 2016

Costa Deliziosa, 8 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Het zijn nu onze 4e en 5e zeedag geweest, waarbij we intussen een vast ritueel hebben.

We staan wat later op om te gaan ontbijten, waarna ons Joan van de zon gaat genieten op het achterdek. Ik hou haar daarbij wel even gezelschap, maar kan het niet een hele dag volhouden.

Om ca. 13.00 uur ga ik naar de sportschool om een dik uur op de lopende band en de crosstrainer de  overtollige kilo’s er af te werken.

Het weer de afgelopen twee dagen viel overigens een beetje tegen. Er is voldoende zon, maar de wind bederft veel en staat een behoorlijk zware zee. Zelfs overdag lopen we over het schip alsof we al behoorlijk aan de drank hebben gezeten.

Bijkomend nadeel van de harde wind was, dat ik niet in de gaten had, dat ik aan het verbranden was, zodat mijn borst, benen en armen nu diep rood gekleurd zijn.

Buiten dit kleine ongemak klagen we niet, want we hebben tot nu toe een geweldige vakantie met mooi weer, gezellige gasten en leuke plaatsen die we aan doen.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

1. Ton en lenny:
    9 maart 2016
    Hallo zeelui,
    Leuk dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben, waar blijven de foto's ????.
    DUs jullie komen weer asociaal bruin terug om ons de ogen uit te steken.
    geniet van de verdere reis en we lezen het wel.
    gr wij
  2. Nelly en Wil:
    10 maart 2016
    Hoi Joan en Ad
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin.
    Geniet er van
    Groetjes van ons
  3. Jose:
    10 maart 2016
    Hallo Ad en Joan,

Ja wat een raar gevoel is dat he? als zo'n schip heen en weer gaat :) Weten jullie zeker dat t niet van de cocktails komt.....dat heen en weer "zwalken"? :):) Klinkt allemaal heerlijk, dus ik zou zeggen....lekker doorgaan!!
  4. Wilma:
    11 maart 2016
    Vakantie blijft behelpen, nietwaar!!