4 Zeedagen

30 november 2014 - Salalah, Oman

Costa Neo Riviera,27 t/m 30 November 2014

Goede avond volgers van ons reisverslag, Nadat we de haven van Aqaba verlaten hadden hebben we instructie gekregen wat te doen bij een eventuele aanval van piraten. We zien nu ook regelmatig marineschepen in de buurt varen.

Ook op het schip zelf zijn extra veiligheidsmaatregelen genomen. Niet dat we ons echt zorgen maken, maar het zet je toch wel aan het denken. We hebben de dagen gevuld met zonnen, sporten, sieraden aan boord kopen, eten, drinken en uitrusten.

Ons Joan mag op het moment dat er kreeft op het menu staat niet meer in de buurt van de keuken komen, bang als de koks zijn dat ze de verkeerde rode kreeft in de pan gooien. Het zijn al met al heerlijk rustige dagen, waarin niets moet en alles mag.

Groetjes van Twee cruisers op weg naar Dubai.

PS: Richard: Nac – Utrecht: 1 – 5 ?

1. Ton en lenny:
    1 december 2014
    Hallo daar.
    Jullie vallen wel van de ene beveiligde reis in de andere, spannend hoor, was dit van te voren bekend of overvalt het jullie ook?
    Laat Joan maar niet in de buurt van de keuken komen want anders wordt zij nog met elastiekjes aan haar voeten en handen op een zilveren blad aan tafel gebracht.
    Gr Wij
  2. Liesbeth:
    1 december 2014
    Hallo vrienden, wat hebben jullie het weer zwaar deze vakantie!!!!
    Zonnen, eten drinken uitrusten, goed dat in dat rijtje ook nog sporten staat anders kennen we jullie straks niet meer terug! Een ding mis ik, waarover jullie bij de vorige cruise veel schreven: wordt er s'avonds niet gedanst tot in de late (vroege??) uurtjes??
    Ik hoop dat de piraten jullie schip met rust laten, zodat jullie nog een weekje heerlijk kunnen genieten! Veel plezier nog en tot snel.
    groet Liesbeth en frans.
  3. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hoi Joan en Ad,
    Zo te lezen komen jullie niets te kort, klinkt allemaal geweldig.
    Profiteer maar van het mooie weer, want hier is het bibberen, we zijn onder de nul in Nederland. Pak nog een lekkere coctail, en geniet van al dat lekkere aan boord. Heel veel groetjes van ons
  4. Jose:
    Hallo Ad en Joan,
    Heb net al jullie verhalen achter elkaar gelezen; klinkt weer helemaal super hoor!! geniet idd nog maar lekker van de zon want die is hier echt ver te zoeken;)
    groetjes van jose
  5. Marie-José en Peter:
    hoi samen,
    hopelijk komen jullie veilig terug!
    En Joan jou kennende verandert het rood vanzelf in bruin en zijn wij allemaal jaloers.
    genieten maar!
    groetjes marie-Jose en Peter
  6. Wilma:
    3 december 2014
    Joan wil ons alleen maar de ogen uitsteken en laten zien hoe bruin ze geworden is. Het is echt een S.M. film af en toe dat heb ik wel gelezen, hihi Die H.P. is hier volop aan de gang, ik bedoel het Tilburgse dan warre. Nog veel plezier en sorry voor de late reacties!!!