Welkom aan boord

26 februari 2016 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Fort Lauderdale, 25 februari 2016,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We moesten vandaag om 12.00 uur de kamer af, en konden pas om 13.00 uur inchecken op de Costa Deliziosa.

Na het ontbijt zijn we lekker tot 12.45 bij het zwembad gaan zitten met gratis koffie, thee en frisdranken. De koffers hebben wo om iets voor 12.00 uur uit de kamer gehaald en aan de receptioniste gevraagd of ze voor 12.45 uur een taxi kon regelen voor de transfer naar de cruise-terminal.

Na een ritje van ca 15 minuten waren we in een vloek en een zucht ingecheckt. Alleen de hutten waren nog niet klaar. We werden naar het zelfbedieningsrestaurant gebracht voor onze eerste lunch aan boord. Hierna was onze hut klaar en konden we beginnen met het uitpakken van de handbagage.

De rest van de middag hebben we het schip een beetje lopen verkennen om daarna om 18.00 uur aan te schuiven voor het eerste diner. We zitten met 3 andere Nederlandse echtparen aan tafel. Lekker makkelijk voor de conversatie. Om 20.15 uur was de verplichte veiligheidsinstructie waarna we richting danszaal zijn gewandeld.

We raakte hier in gesprek met een Amerikaans echtpaar afkomstig van Hawaï.  Zij wisten ons te vertellen dat zij met ca 100 mensen vanuit heel de USA en Canada jaarlijks deze cruise boeken, waarbij zij van eigen dansleraren dansles krijgen, ’s-Morgens een dansles, s’-middags een dansles en s’-avonds vrij dansen.  Ons Joan heeft samen met deze man de Chachacha gedanst. Ging geweldig.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ton en lenny:
    26 februari 2016
    Oké eindelijk aan boord en meteen al naar de danszaal, mischien kunnen jullie nog wat nieuwe dansen leren van die dans leraren, en nu op naar de eerste haven op deze reis.
    gr wij
  2. Wilco:
    27 februari 2016
    Jij gaat nu ook meer dansen Ad, om soepel te blijven?

Veel plezier daar.
  3. Willy berkelmans:
    27 februari 2016
    de eerste danspasjes al gezet haha. das nog eens een mooie start van de cruise.
    super dat jullie ons op de hoogte houden.
    voor joan....was gezellig gisteren op de krans....maar tich jammer dat je er niet bij kon zijn.
    maar ik zou, als ik de keus had, ook gaan cruisen hoor :-)
    have fun joan en ad!
  4. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hoi Joan, vanuit een zeer zonnig Tilburg
    willen wij jou van harte feliciteren met je verjaardag.
    Laat je lekker in de watten leggen door Ad.
    Een hele mooie dag toegewenst van ons
  5. Rien en Ine:
    Hoi vriendin (en Ad),
    Van harte gefeliciteerd met je 61e verjaardag. Je zou het niet zeggen hoor. Maak er een gezellige dag van en sluit het af met een tof dansfeestje. Jou wel toevertrouwd. Geniet van de cruise.
    lieve groeten,
    Ineke en Rien
    xxx
  6. Liesbeth:
    28 februari 2016
    Hallo jarige vriendin, ook namens Frans van harte gefeliciteerd
    met jouw dag van het jaar!! We wensen je samen met Ad nog veel mooie jaren, maar voor nu een fantastische verjaardag op dat mooie schip, en nog heel veel plezier met al die cocktails en danslessen en excursies en en en.....alles wat er nog gaat komen.
    liefs F en L.
  7. Marie-José en Peter:
    Hoi Joan en ad
    Allereerst Joan hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
    Geniet er maar van op deze bijzondere plek ook ad natuurlijk proviciat.
    Wij lezen wel dat jullie je goed vermaken
    Groetjes Marie-José en Peter