Tenerife

9 december 2016 - Santa Cruz de Tenerife, Spanje

Costa Deliziosa , 9 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Santa Cruz de Tenerife, voor ons intussen zo bekend alsof we in Tilburg door de Heuvelstraat wandelen.

We zijn om ca. 10.00 uur van boord gegaan en zijn bij de Subway wat gaan drinken om onze mail op te halen en dit dagboekje bij te werken. Hierna wat door de binnenstad gaan dwalen en van het heerlijke weer genoten.

Om 14.00 uur zijn we weer terug naar de Deliziosa gewandeld om op het zonnedek nog wat de werken aan onze huidskleur.

Om 17.00 uur heeft de Deliziosa de haven verlaten om koers te zetten naar de Nieuwe wereld. Tijdens onze 10 rondjes van ca. 600 meter over dek drie hebben we nog een laatste blik kunnen werpen op de kust van de oude wereld. De komende 6 dagen zal er voor ons geen land in zicht klinken.

Ook vandaag weer een schitterende dag gehad met zomerse temperaturen en een bijna wolkeloze hemel.

Groetjes van

Johanna en Adrianus op weg naar Fort Lauderdale.

1. Ton en lenny:
    10 december 2016
    Inderdaad bekend gebied voor jullie, maar in ieder geval beter weer dan hier in de Heuvelstraat.
    geniet van de 6 zeedagen hopelijk blijft het weer tijdens deze reis goed, gr wij
  2. Wilma:
    12 december 2016
    Heej ik dacht dat die rondjes 6 km waren ipv 600mtr, hihi
    Ook dacht ik dat jullie 6 zeedagen hadden maar is ook niet goed dan, ik luister gewoon niet goed enne Joan heel loief hoor maar is niet
    12-12 haha maar maakt niet uit! Lieve groetjes