St'-John

5 april 2018 - Tulsa, Oklahoma, Verenigde Staten

Costa Pacifica, donderdag 5 april 2018

Doordat op mysterieuze wijze mijn horloge plotseling een uur vroeger aan gaf dan de werkelijke tijd hebben we vandaag het luxe champagneontbijt gemist. Niet getreurd; In het zelfbedieningsrestaurant konden we nog terecht en ook daar was er een overvloed aan lekkere broodjes, croissantjes en andere luxe broodjes.

Aangezien we al een aantal keren op Antigua aan land zijn gegaan hebben we ons beperkt tot het wat winkelen, een plaats opzoeken waar we wat appjes konden versturen en een beetje over een lokale markt slenteren.

Na de lunch aan boord zijn we nog even terug naar de terminal gegaan. De rest van de middag hebben we doorgebracht aan de rand van het zwembad op het achterdek met ieder een mooi boek onze reader.

De dresscode voor de avond was white en op het buitendek was van 23.00 uur tot 01.00 uur een party georganiseerd met daarbij weer een overheerlijk taartenbuffet. Wij waren uiteraard van de partij.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Ton en lenny:
    6 april 2018
    Wat een gezellige verhalen!
    Maar een ding snap ik niet geen koekje bij de thee en dan de volgende dag wel aan een taart buffet Haha.
    Geniet er van liefs wij
  2. Giel en ilona:
    6 april 2018
    Zo we zijn weer helemaal op de hoogte van jullie belevenissen. Leuk om te lezen en wat een mooie foto’s!
    Op vakantie moet je ook nooit op een weegschaal gaan staan! Dat komt wel weer als je thuis bent.
  3. Willy berkelmans:
    7 april 2018