Sint Thomas

Cost Deliziosa, 10 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag hebben we het inkoop-paradijs van de Caraïben bezocht; Sint Thomas. We hebben om 10.00 uur het schip verlaten, waarbij we al meteen langs een groot aantal juwelenzaken moesten om bij de uitgang van de terminal te komen.

We zijn langs de kustweg naar het centrum van Sint Thomas gewandeld, ongeveer een ½ uur wandelen, om daar de ene na de andere dure juwelenzaak tegen te komen. Ons Joan heeft hier eindelijk haar verlangde nieuwe horloge gevonden en na veel afdingen ook kunnen kopen.

We hebben hier ook nog door leuke schilderachtige straatjes gewandeld, en zijn ergens op een mooi terrasje wat gaan drinken en via WIFI onze mail en dagboek bij gaan werken.

Om ca. 15.00 uur zijn we door een mooi aangelegd park langs de jachthaven terug gewandeld naar ons cruiseschip om van een late lunch en een heerlijk middagzonnetje te genieten.

’s-Avonds zijn we naar het theater geweest, waar we voor de tweede keer een illusionistenshow te zien hebben gekregen. (Het enige nadeel van twee cruises aan elkaar geknoopt)

We hebben voor de afwisseling de avond afgesloten in de pianobar.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Delisioza

We gaan nu 6 dagen op zee doorbrengen

1. Wil:
    11 maart 2016
    Ok het is wel goed om de tijd in de gaten te kunnen houden en hou de illusionist ook maar in de gaten voor dat je het weet is de horloge weer weg. volgens ons een mooie reis?
  2. Liesbeth:
    11 maart 2016
    Uit jullie reisverslag blijkt dat jullie weer een heerlijk relaxte en toch "volle"vakantie hebben, niet eens tijd voor een spelletje Qwixx denk ik (of vergeten mee te nemen??)Veel plezier tijdens de grote oversteek, dan zullen we weinig horen (lezen) denk ik , maar zodra jullie de overkant bereikt hebben willen we weer meegenieten van alle uitjes, cocktails , verbrande velletjes e.d. Veel plezier nog!!
  3. Rien en Ine:
    11 maart 2016
    Het eerste deel van de reis lijkt ons aangenaam verlopen te zijn;excursies, luieren, sporten, inkopen doen, dansen, eten en drinken, zonnen en ga zomaar door. Kortom; genieten. Nu een aantal dagen de Atlantische Oceaan bewonderen en je dan weer laten verrassen in de diverse aanlegplaatsen. We lezen het dan wel weer.
    groetjes,
    Ine en Rien
  4. Marie-José en Peter:
    14 maart 2016
    Ik heb veel bij moeten lezen en krijg op deze manier een idee van wat jullie allemaal meemaken.
    Zo zie je nog eens iets van de wereld.
    Ik zie dat jullie ook nog naar st Maarten gaan dat lijkt mij ook geweldig
    Veel foto's maken Ad, dat zal je vast wel doen!

nog veel reisplezier,
    marie-Jose en Peter
  5. Wilma:
    18 maart 2016
    He he het leven van een vakantieganger gaat niet over rozen! Hoezo haar lang verwachte horloge?? Die had ze natuurlijk nog geen, haha. Bij jullie is het duidelijk kopen kopen en weinig kijken,hi. Nog steeds weinig foto's gezien maar daar hyeb je het waarschijnlijk te druk voor. Hoe het ook zij lekker genieten en luieren is geen probleem,vinden jullie het niet erg lang?? Dikke knuffels BenW xx