Savona

1 december 2017 - Savona, Italië

Deliziosa, vrijdag 1 december 2017

Savona, de thuishaven van Costa. We zijn rond 10.00 uur van boord gegaan om eerst langs het jachthaventje te wandelen en daarna de binnenstad in te gaan. We zijn door een erg mooie straat naar het voetgangersgebied gewandeld, en hebben hier in een juwelierszaak nieuwe oorbellen voor ons Joan gekocht.

Na hier een tijdje rondgeslenterd te hebben zijn we vanwege de kou maar weer terug gegaan naar het schip. We waren net op tijd terug, want het weer werd van kwaad naar erger, totdat er zelfs een ware sneeuwstorm op kwam zetten.

We hebben de middag maar weer voor een deel gebruikt om in de sportzaal aan onze conditie en het op pijl houden van ons gewicht te werken. (We proberen het gewicht binnen de perken te houden)

’s-Avonds na de show zijn we weer naar de grote bar (danszaal) gegaan om, waarbij ons Joan diverse keren op de dansvloer heeft gestaan om aan het line-dansen deel te nemen.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Giel en ilona:
    2 december 2017
    Zo erg is het hier niet. Al is het hier ook erg guur buiten en flink mistig,en het lijkt zo de hele dag wel te blijven. Hopelijk gaan jullie snel naar warmere oorden.
  2. Wilma:
    2 december 2017
    Wat zei ik, gewoon nog meer gaan sporten, hihi
    Hier min 2 graden vannacht maar wel lekker koud en gezond weer om te wandelen, ook nw kleren gekocht en zijn we de kelder aan het schilderen! Ideaal met dit weer. Houdoe!
  3. Ton en Jeanne Rooij Van:
    3 december 2017
    Hoi Joan en Ad
    Wat hebben jullie weer een mooie reis. Fijn dat jullie het zo goed stellen. Dat sporten is denk ik wel nodig om het gewicht goed te houden. Blijf maar gezellig ons op de hoogte houden van al de bezienswaardigheden die op jullie pad komen. Leuk om te lezen. Lieve groetjes van ons
  4. Jose:
    4 december 2017
    Hi Ad en Joan,
    T is en blijft toch heerlijk dat je verder nergens aan hoeft te denken en alleen maar hoeft te genieten!! Heel veel plezier :) Lieve groetjes
    jose