San Juan

10 maart 2016 - San Juan, Puerto Rico

Costa Deliziosa, 9 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Na twee zeedagen hebben we vandaag de haven van San Juan aangedaan. San Juan is een miljoenenstad op het eiland Porto Rico met twee oude forten en een heel erg mooie oude binnenstad.

We hebben een wandeling gemaakt langs de twee forten, waarna we door de straatjes van de oude stad zijn gaan dwalen. Er staan verschrikkelijk mooie huizen, met schitterende balkons en in alle kleuren van de regenboog.

Veel van deze gebouwen zijn omgetoverd tot restaurant, winkel en bodega. We zijn op een van de terrasjes van deze bodega’s lekker wat gaan drinken en hebben in een van de vele boetieks nog wat kleding voor mij en ons Joan gekocht.

We waren rond 17.00 uur terug aan boord voor onze middag thee, zijn daarna gaan dineren alvorens aan dek naar de tropical party te gaan. Deze party viel overigens wat tegen, zodat we om 23.45 maar naar onze hut zijn gegaan. Op zich ook weer niet zo’n probleem, want we leggen morgen, 11 maart, al om 08.00 uur aan in de haven van St’-John, zodat we vroeg uit de veren moeten.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

1. Ton en lenny:
    10 maart 2016
    Hoi daar,
    Weet je zeker dat je genoeg ruimte in de koffers over hebt voor alle aankopen.
    En een keertje wat vroeger naar bed kan ook geen kwaad, zeker niet als je de volgende dag weer vroeg opmoet.
    Gr wij
  2. Jan en ineke:
    11 maart 2016
    kan mij voorstellen dat jullie het prima naar jullie zin hebben !!!!
    Geniet er maar lekker van !!
    Groetjes uit een zonnig maar fris Tilburg