Saint Kitts

4 april 2018

Costa Pacifica, woensdag 4 april 2018

Aangezien we pas om 13.30 uur zouden aanleggen op Saint Kitts konden we het rustig aan doen. We zijn rond 09.00 uur gaan ontbijten, waarna we buiten in het zonnetje van een overheerlijke cappuccino hebben genoten.

Rond 12.00 uur hebben we in het zelfbedieningsrestaurant geluncht om daarna terug naar onze hut te gaan om de spullen te pakken die we nodig hebben voor aan land.

Toen we rond 14.00 uur aan land wilden gaan was het volledig bewolkt geworden en kwam de regen met bakken naar beneden. We werden verwelkomt op Saint Kitts door een tropische bui. Aangezien we nogal ver van het dorpje lagen zijn we maar direct weer terug aan boord gegaan en hebben voor het eerst deze reis van de sportfaciliteiten gebruik gemaakt.

Ha een dik uur sporten en daarna douchen was de hemel weer opgeklaard, maar was het wel te laat geworden om nog naar het dorp te wandelen; Je wilt tenslotte in deze contreien niet in het donker door een havengebied wandelen.

We hebben aan dek nog wat zitten lezen bij een kopje thee zonder koekjes. (We zijn in de sportzaal zo dom geweest om op de weegschaal te gaan staan)

s-Avonds hebben we na de show de avond weer afgesloten aan de rand van de dansvloer.

Groetjes van