Saint Kitts

16 december 2017

Deliziosa, zaterdag 16 december 2017

We hebben vandaag een rondrit gemaakt met een open bestelwagentje, speciaal ingericht voor de toeristen, over het eiland Saint Kitts. Een toer van ruim 3 uur, waarbij we in het begin van de toer flink nat zijn geworden. (Het is hier regenseizoen) Het voordeel van de regen hier is, dat de regen in elk geval warm is, en dat de bui, hoewel erg heftig, maar kort duurt.

We hebben eerst een stadstoer gemaakt, waarna we evenals gisteren naar een regenwoud werden gebracht. Ook hebben we een oud fort bezichtigd alvorens naar het toeristische deel van het eiland te gaan met mooie Bounty-stranden en daarbij de resorts van de grote ketens zoals Hilton etc.

We hebben hier op een uitzichtpunt gestaan met aan de ene kant de Atlantische oceaan en aan de andere kant de Caraïbische zee.

We waren exact op tijd terug aan boord voor de lunch waarbij voor het eerst deze cruise vanaf dek 1 de lift hebben moeten nemen om nog van het buffet op dek 9 te kunnen genieten.

Voor het overige is de lift voor ons, in verband met het behouden van onze conditie, verboden terrein.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa