Reisdag naar Vancouver

18 september 2017 - Vancouver, Canada

Vancouver, 18 september 2017

De eerste dag van deze vakantie bestond zoals gebruikelijk uit het reizen naar de plaats waar onze cruise begint. Alleen hebben we nu eerst een week in Vancouver alvorens in te schepen voor de cruise naar Alaska.

We zijn vanmorgen om 08.35 opgehaald door Frans Cuijpers, die ons zonder noemenswaardige vertraging naar Schiphol heeft gebracht. Ook de rechtstreekse vlucht naar Vancouver verliep erg rustig zonder turbulentie en we landden met slecht 10 minuten vertraging in Vancouver.

De douane en immigratiedienst waren we binnen een vloek en een zucht gepasseerd (Wat een verademing vergeleken met de USA) zodat we al om 16.00 uur plaatselijke tijd onze koffers uit konden pakken in het hotel.

We zijn in de buurt van het hotel nog wat gaan drinken om daarna omstreeks 21.00 uur ons bedje op te zoeken, na een vermoeiende reisdag.

Groetjes van twee vakantiegangers uit Vancouver

1. Willy berkelmans:
    19 september 2017
    Een goed begin is het halve werk. Fijne vakantie samen 😘
  2. Mia:
    19 september 2017
    Héél veel plezier. Vancouver is een prachtige stad. Ook Vancouver Island is de moeite waard. En vergeet het aquarium niet! We zijn benieuwd naar het vervolg.
  3. Marie-José en Peter:
    19 september 2017
    wij wensen jullie een heel fijne vakantie, fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen!
  4. Ton en lenny:
    19 september 2017
    Hoi maatjes wat fijn dat alles zo goed verlopen is,want een goed begin is het halve werk geniet van je vakantie gr wij.
  5. Marian:
    19 september 2017
    Fijn dat alles tot nu toe voorspoedig is verlopen, fijne week in Vancouver! Groetjes, Marian x
  6. P.J.M Cooijman:
    20 september 2017
    Geniet lekker van jullie prachtige reis. Ben al benieuwd naar de foto's. Prettige vakantie.