Reisdag naar Trieste

27 november 2016 - Triëst, Italië

Costa Deliziosa , 27 November 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

De eerste vakantiedag bestaat uit het reizen naar de eerste bestemming. We zijn gisteren door Frans en Liesbeth Cuijpers naar ons hotel bij de luchthaven van Brussel gebracht, waar we door Hotel.com niet aangemeld waren, zodat het inchecken geruime tijd in beslag nam. We zijn in de hotelbar nog wat gaan drinken en al vroeg naar bed gegaan omdat we vroeg uit de veren moesten.

Het inchecken op Zaventem verliep voorspoedig, we waren binnen 20 minuten door alle beveiligingsmaatregelen heen en zaten daardoor lekker vroeg aan de koffie. Ook de vlucht zelf verliep voorspoedig zodat we ruim een kwartier te vroeg landen in Venetië.

We hadden al bericht gekregen dat in verband met mist en slecht weer de Costa Deliziosa aangemeerd zou liggen in Trieste. We zijn met bussen naar Trieste gebracht, een rit van ruim 2 uur, en na de noodzakelijke procedures zaten we om ca. 14.00 uur aan onze eerste lunch.

We hebben de rest van de middag doorgebracht met het regelen van een drankpakket (weer 1 euro per dag duurder geworden) en het uitpakken van onze koffers.

Na de veiligheidsprocedure zijn we in het clubrestaurant gaan dineren en hebben nog een afzakkertje genomen alvorens, weer totaal uitgeblust, vroeg onze hut op te zoeken.

Groetjes van

Twee cruisers op weg naar Fort Lauderdale.

1. P.J.M Cooijman:
    Hoi vrienden,
    Weer op pad jo. Geniet er lekker van, wij wensen jullie een prettige vakantie.
  2. Jose:
    Hallo Ad en Joan,
    Jullie zijn al vertrokken!! Wat vliegt de tijd toch:)
    Wensen jullie een heerlijke vakantie toe en succes met het terugbrengen van de Costa Deliziosa :):)
    Lieve groetjes
    Ton en Jose
  3. Wil:
    29 november 2016
    Het lijkt wel op een reis van bar to bar. gr. Maria en Wil
  4. Marjan van Lieshout:
    29 november 2016
    Zo'n reisverhaal is tocht kei gezellig om te volgen. Zien we ook nog eens iets van de wereld. Geniet ze Marjan
  5. Marian:
    30 november 2016
    Wat leuk om zo jullie reis zo te volgen, geniet nog van jullie geweldige cruise!! Liefs, Marian