Reisdag naar Savona

20 november 2014 - Savona, Italië

Costa Neo Riviera,17 November 2014 Goede avond volgers van ons reisverslag, We zijn gisteren om 16.00 uur naar hotel van der Valk Schiphol vertrokken, hebben daar naar Nederland – Letland (6-0) gekeken, er wat gegeten en zijn daarna vroeg naar bed gegaan. Om 04.45 liep de wekker af. We hebben heerlijk ontbeten en zijn door de shuttlebus in de regen naar Schiphol gebracht. Het inchecken en de beveiliging liepen zoals gebruikelijk niet helemaal vlekkeloos. De vlucht van nog geen 1 ½ uur was keurig op tijd, en ook de busreis naar Savona door de stromende regen verliep zonder incidenten. Het inchecken op het cruiseschip was in een vloek en een zucht gebeurd en na de veiligheidsoefening konden we aan de eerste etappe van de cruise beginnen. We hopen dat het weer de komende dagen verbeterd, want we lopen nu, door de zware zeegang, alsof we stomdronken zijn over de diverse dekken. De eerste (reis)dag is zoals altijd erg vermoeiend, zodat we vroeg onze hut op hebben gezocht. Groetjes van Twee cruisers op weg naar Dubai.

1. Marie-José en Peter:
    20 november 2014
    Hoi Joan en Ad
    jammer van het slechte weer
    hogelijk wordt het snel beter!
    worden jullie niet zeeziek?
    Leuk dat we jullie mogen volgen
    veel plezier Marie-José en Peter