Reisdag naar Las Vegas

5 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, donderdag 5 oktober 2017

Om te voorkomen dat het vandaag uitsluitend een zeedag zou worden hebben we een excursie geboekt met de highlights van San Francisco. We zijn om 07.00 uur door de wekker gewekt, waarna we van een vroeg ontbijt hebben genoten.

Om 09.00 uur moesten we verzamelen in het theater, waarna we uitgecheckt zijn en na het ophalen van onze bagage naar de reeds klaarstaande bus gebracht. De eerste fotostop was uiteraard bij de Golden Gate Bridge. Hierna zijn we door de straten met de Victoriaanse huizen gereden, waar we helaas geen fotostop konden maken. Na nog een bezoek aan Twinpeaks vanwaar we een geweldig uitzicht hadden over San Francisco zijn we via een fotostop in het centrum bij het gemeentehuis naar de luchthaven gebracht, waar om 14.00 uur werden afgezet.

Het inchecken, afgeven van de bagage en controle door de beveiliging waren in een vloek en een zucht gebeurd, waarna het lange wachten kon beginnen voor de vlucht naar las Vegas. Deze was een half uur te laat, zodat we pas om 19.30 uur opstegen richting Las Vegas. We hebben de tussentijd benut met het verwerken van onze mail en het volgen van het Nederlandse nieuws.

Om 22.00 uur waren we op onze kamer in Las Vegas, hebben onze koffers uitgepakt en zijn nog even een stukje langs de strip gewandeld alvorens uitgeput om 01.00 uur te gaan slapen.

Groeten van

2 vakantiegangers in Las Vegas

1. Ton en lenny:
    6 oktober 2017
    Zo te lezen hebben jullie een fantastische cruise gehad en dan Ls sluitstuk Las Vegas leuk hoor al is dat bekend gebied voor jullie
    geniet er van gr wij
  2. Elly:
    6 oktober 2017
    Lijkt me heel gek zo kort na een drama ergens te zijn. Is het keven al weer een beetje op gang daar?
  3. Marian:
    7 oktober 2017
    wat n prachtige vakantie en heel mooie foto's, zo kom je nog ergens!
    liefs van ons x