Reisdag naar Guadeloupe

22 maart 2018 - Point-à-Pitre, Guadeloupe

Guadeloupe, donderdag 22 maart 2018

2 Dagen eerder dan oorspronkelijk de bedoeling was hebben we de reisdag naar Guadeloupe gehad.

We hebben eerst nog een ontbijt genuttigd in een leuk restaurantje en een wandeling gemaakt in de omgeving van ons hotel in Fort Lauderdale, waarbij we bij een Franse bakker wat luxe banketbroodjes voor de vlucht hebben gekocht.

Om 12.00 uur zijn we met de airportshuttle van het hotel naar het vliegveld gebracht.

Het inchecken, door de douane gaan en de beveiliging waren binnen 20 mintuten gebeurd, waarna we wat zijn gaan drinken op het vliegveld.

De vlucht vertrok ruim 20 minuten vroeger  en na een voorspoedige vlucht kwamen we ruim 45 mintuten vroeger aan op het vliegveld van Guadeloupe.

We zijn met een taxi naar ons resort gegaan waar het inchecken nogal omslachtig was.

De eerste indruk is dat het weliswaar een groot resort is, maar dat alles nogal gedateerd is, maar misschien dat we morgen bij daglicht een beter oordeel krijgen.

Groetjes van

2 Vakantiegangers in Guadeloupe (Franse Antillen)

1. Wilma:
    24 maart 2018
    Hallootjes, wellicht omdat het Frans is dat het gedateerd is? Hoofdzaak het bed is schoon en het eten is lekker, toch? En nu lekker uitrusten.Je kunt altijd nog gaan snorkelen of duiken? Is weer eens iets anders dan shoppen. Die laatste foto zag er goed uit voor een vakantieganger!! Veel lol nog. Doei xx