Reisdag naar Fort Lauderdale

20 maart 2018 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Fort Lauderdale, dinsdag 20 maart 2018

We moesten vandaag, de reisdag naar Fort Lauderdale, erg vroeg uit de veren. Om vier uur liep de wekker af in ons hotel bij Schiphol, waarna we door de hotelshuttle om ca. 05.00 uur bij de vertrekhal werden afgezet.

Het inchecken en door de beveiliging gaan liep redelijk vlot, hoewel de beveiliging weer erg aangescherpt was. Hierna een kop koffie gescoord en de van huis meegenomen krentenbollen als ontbijt genuttigd.

De vlucht naar Kopenhagen verliep voorspoedig waarna we daar de koffers weer op moesten halen om opnieuw in te checken voor de vlucht naar Fort Lauderdale. (De koffers konden helaas niet door gelabeld worden.

Ook de vlucht naar Fort Lauderdale verliep volgens het boekje, en omdat we plaatsen hadden bij de nooduitgang, hadden we zeer veel beenruimte en geen last van mensen die voor ons zaten.

De douane en de emigratiedienst in Amerika is altijd een ellende, maar dit keer viel het mee. Ook hier heeft de automatisering toegeslagen. De paspoortcontrole verloopt voortaal geheel automatisch, waardoor hier de wachtrijen beperkt zijn.

We zijn nadat we bij het hotel waren ingecheckt nog wat gaan eten in een klein restaurantje in de buurt, waarna we na een dag van 24 uur zijn gaan slapen.

Groeten van

2 Vakantiegangers in Fort Lauderdale

1. Mia:
    21 maart 2018
    Klinkt goed .Een fijne vakantie gewenst.
  2. Ton en lenny:
    21 maart 2018
    Fijn dat je na een lange dag weer bij kunt komen in je hotel.
    Verwacht weer veel mooie verhalen, zodat we mee kunnen genieten
    Geniet van deze reis en tot mails, liefs wij
  3. Giel en ilona:
    21 maart 2018
    Jaja het leven van een vakantieganger is zwaar.... hahaha!
    Lekker uitrusten en dan heerlijk genieten van de vakantie.Leuk dat we het op deze manier ook weer mogen volgen.
    Groetjes van ons.
  4. P.J.M Cooijman:
    21 maart 2018
    Alweer op reis jo? De vluchten zijn in ieder geval perfect verlopen. Geniet van jullie vakantie. groetjes
  5. Marjan van Lieshout:
    21 maart 2018
    Groetjes vanuit het nog steeds kouwe Gool.
  6. Willy berkelmans:
    21 maart 2018
    Een hele fijne vakantie gewenst. Fijn dat we jullie belevenissen weer mogen volgen 😘
  7. Marie-José en Peter:
    Genieten maar weer !
    Hopelijk hebben jullie weer een fijne vakantie en kunnen wij een beetje mee genieten.
  8. Wilma:
    22 maart 2018