Pointe a Pitre

7 april 2018 - Pointe-à-Pitre, Guadeloupe

Costa Pacifica, zaterdag 7 april 2018

Na een weekje ronddobberen op de Caribbean sea en aanleggen op diverse eilanden van de Caribbean zijn we weer aangeland op Guadeloupe. We hebben het vandaag rustig aan gedaan, zijn voor de afwisseling van een laat ontbijt op het buitendek gaan genieten, om daarna na het nuttigen van een heerlijke cappuccino van boord te gaan.

We zijn de binnenstad in gewandeld, waar het doordat het zaterdag was erg druk was. We zijn langs de “bezienswaardigheden” gewandeld en hebben 2 lokale markten en de winkelstraat bezocht.

Je kunt hier rustig elke westerling vrij rond laten lopen; Er is niets van onze gading te vinden, maar alles is wel erg kleurrijk.

Na de middag zijn we terug gegaan naar de Costa Pacifica om buiten bij het zwembad van het heerlijke weer te genieten.

Zowel vandaag als gisteren zijn er erg veel nieuwe gasten aan boord gekomen, waaronder ca 150 Nederlanders.

Aangezien we pas om 23.00 uur vertrekken mogen vandaag de winkeltjes en het casino niet open en wordt er ook geen show gegeven in het theater.

We hebben een groot gedeelte van de avond in de grote bar aan de rand van de dansvloer door gebracht en zijn later op de avond met een Australisch echtpaar wat we al kennen van de vorige reis op de Deliziosa in de Wien Wien bar met Spaanse muziek nog een afzakkertje genomen alvorens naar onze hut te gaan.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Wilma:
    9 april 2018
    Hihi Dat is een stuk makkelijker dat je zes verhalen hebt en dus maar één keer hoeft te reageren, haha. Het is wel afzien denk ik warre. Alleen champagneontbijtjes en Cocktails en barretjes etc etc.
    Maar geniet er maar lekker van wij hebben ons eerste warme weekend gehad van 23 graden, heerlijk! Doe jullie best en have fun!
  2. Ton en lenny:
    9 april 2018
    Zo'n weekje rust en rond dobberen lijkt me wel rustgevend geniet ervan gr wij.
  3. Marian:
    11 april 2018
    genieten en rust, helpt goed dat ik voor jullie hier héél hard werk om t allemaal door te sturen!! Liefs xx