Ocho Rios

6 maart 2016 - Ocho Rios, Jamaica

Ocho Rios, 29 februari 2016,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag weer deelgenomen aan een vooraf geboekte excursie. Deze was erg leuk met een bezoek aan erg mooie botanische tuinen met uitleg. Hier werden ook wat exotische dieren ten toon gesteld.

Ons Joan heeft een pappagaai en een leguaan op haar arm gehad, en, je zult het niet geloven, een meterslange slang om haar nek. De volgende, en tevens laatste stop was het hoogtepunt van deze excursie waren watervallen die ruim 200 meter naar benden vielen alvorens in zee uit te komen. Je kon deze wel beklimmen, maar dan had je speciale schoenen nodig, en dit kon alleen onder begeleiding.

’s-Avonds zijn we na het diner nog naar een show in het theater gegaan alvorens de rest van de avond door te brengen aan de rand van de dansvloer.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

PS. De shows zijn op dit schip aanmerkelijk beter als bij de vorige cruises.

1. Ton en lenny:
    6 maart 2016
    Hoi reislustige vrienden,
    We dachten al.waar blijven de verhalen, maar deze vier, maken weer veel goed.
    We hopen dat jullie je vermaken, maar als ik dit zo lees of liever gezegd voorlees aan Tonneke, lijkt me dat geen probleem.
    En wat bedoel je met het weer viel een beetje tegen, hier is het koud en vooral nat, je kent dat wel, een dag droog 4 dagen regen sneeuw hagel en s'nachts vorst.
    Geniet ervan gr wij.
  2. Marie-José en Peter:
    6 maart 2016
    Hoi Joan en ad
    Je hebt het er maar druk mee ad.
    Al die belevenissen met ons delen.
    Heel leuk,net of wij het ook een beetje meebeleven
    Nog veel plezier
    Marie-José en Peter'