Nassau Bahama's

28 februari 2016 - Nassau, Bahama's

Nassau, 26 februari 2016,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We konden vandaag om 12.00 uur van boord voor een kort bezoek aan Nassau, de hoofdstad van de Bahama’s. Er lagen nog twee andere cruiseschepen en dit was te merken in het stadje. Overal vreselijk druk. Op zich is er in het stadje niet zo erg veel te zien, dus hebben we wat door de toeristische straatjes en winkeltjes gewandeld. Na twee uur hadden we alles wel zo’n beetje gezien en zijn we terug aan boord gegaan om nog wat van de zon te genieten.

We moeten wel oppassen dat we niet verbranden, want de zon is erg fel en met de zeewind ben je zo zo rood als een kreeft.

Na het diner zijn we samen met de tafelgenoten eerst bij de chocoladebar met een chocoladefontein gegaan alvorens  de show in het theater te bezoeken. Het was een erg leuke show van 1 man die verschillende typetjes uit de muziekwereld imiteerde. Tom Jones, Elvis, Rai Charles, Michael Jackson en nog veel meer artiesten passeerde de revue.

Bij de danszaal werd later op de avond nog een show opgevoerd door het dansteam van de Costa. Erg mooi om te zien.

Omdat voor ons de klok alweer een uur vooruit moest lagen we pas om 01.30 op bed. Op zich geen probleem want morgen hebben we onze eerste zeedag.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilma:
    28 februari 2016
    Heej wereldreizigers, nou gaat de reis dan pas echt beginnen,haha geniet van alle mooie dingen en het klinkt allemaal erg gezellig. Pak er maar een of twee o onze gezondheid en veel lol warre. XxBenW
  2. Marjo Somers:
    28 februari 2016
    Joan en Ad, eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joan ( en Ad uiteraard ook) Met zo' n vakantie voor de boeg kan die vast niet stuk! heel veel plezier de komende weken en pas op dat je inderdaad niet binnen de kortste keren knalrood ziet Ad, voor ' ons Joan' zal dat wel meevallen, die wordt wel meteen poepbruin!
    Veel groetjes, Jan en Marjo
  3. Ton en lenny:
    28 februari 2016
    Hoi luitjes, Joan om te beginnen heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag een stevige hug en een dikke kus van ons.
    Ben maar blij dat het weer zo goed is want hier is het koud maar wel zonnig,
    Als zo'n stadje een beetje tegen valt ga je toch lekker op een terrasje zitten,
    van de zon genieten, mensen kijken en stiekem allerlei opmerkingen over allerlei passanten maken,
    geniet ervan gr wij
  4. Willy berkelmans:
    hey wereldreizigers.
    Joan gefeliciteerd met je verjaardag.
    nog een super fijne avond gewenst, en Ad, maak er samen met Joan een gezellig feestje van!
  5. Wil:
    28 februari 2016
    Nou dat was smikkelen en smullen. Wil was wel een beetje jaloers.
    Maar vandaag onze verjaardagen gevierd hij heeft ook de nodige chocola gekregen.
    Nou weer tot horens uit het zonnige Goirle gisteren en vandaag fijn op het balkon gezeten was zalig.
    Geniet ervan dan pakken wij hier er nog een borrel op.
    Ik lees dat je ook verjaart bent van harte Joan dat worden dan 2 borrels toch. en een symbolische bloemegroet.
    Veel groetjes Maria en Wil
  6. Wil:
    28 februari 2016
    Hoi Joan de bloemen pak hij niet nog een poging
  7. Wil:
    28 februari 2016
    Helaas geen bloemen Jammer!!!!!!
  8. Jose:
    Lieve Joan,
    nog net op de valreep feliciteer ik je van harte met je verjaardag!
    dat is wel een hele bijzondere dit keer, op de Bahama's :)!!
    wensen je nog heel veel gelukkige en gezellige jaartjes toe samen met Ad natuurlijk en last but not least nog een heeeeerlijke vakantie!!
  9. Elly:
    28 februari 2016
    Van harte gefeliciteerd, drink er maar eentje (of twee) van ons!