Muscat

3 december 2014 - Muscat, Oman

Costa Neo Riviera, 3 december 2014

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We hebben vandaag een excursie gedaan naar Nakhl en de oude stad van Muscat. We hadden de Engelstalige geboekt, maar die was samen gevoegd met de Duitstalige zodat we alle informatie twee keer te horen kregen. Wel makkelijk omdat je als je het ene niet begreep, je altijd een tweede kans kregen. Het was een erg mooie excursie, waarbij we in Nakhl een oud fort bezocht hebben wat oorspronkelijk door de Portugezen is gesticht. Het is kort geleden volledig gerestaureerd. Hierna zijn we naar een warmwaterbron in de buurt gegaan, waar ons Joan heeft zitten pootje baden met een groot aantal visjes die aan haar voeten zaten te knagen. In de oude stad Muscat hebben we een Souq bezocht alsmede het paleis van de sultan en nog een museum waar de plaatselijke klederdrachten werden getoond. We hebben de lunch gebruikt in een super de luxe 5 sterren resort op ca. 25 km van Muscat.

Groetjes van

Twee cruisers op weg naar Dubai.

1. Ton en lenny:
    4 december 2014
    Hoi reizigers
    We zijn erg benieuwd naar alle foto's.
    Joan heb je al je tenen nog, na al dat geknabbel aan je voeten
    Gr wij
  2. Jose:
    4 december 2014
    gek gevoel is dat he, die visjes aan je voeten;)
  3. Wilma:
    5 december 2014
    Wij hopen dat jullie weer een hele mooie cruise hebben(gehad), toch nog veel gezien behalve verplicht in de kroeg zitten. Het zit er weer bijna op mensen, maak er nog wat moois van en nogmaals sorry voor de blonde reactie!!hihi BenW xx