Marseille

2 december 2017 - Marseille, Frankrijk

Deliziosa, zaterdag 2 december 2017

Al onze plannen voor Marseille zijn door het zeer slechte weer in duigen gevallen. De normale temperaturen voor deze tijd van het jaar zijn ca 15 graden en meestal wat zonnig.

Vandaag toe we opstonden joegen de sneeuwvlokken horizontaal langs het schip. Het was voor het eerst in 10 jaar aan het sneeuwen.

We hebben ons, net als de meeste cruisegasten, aangepast aan het weer en hebben er een extra zeedag, maar dan aan de kade, van gemaakt. Dit betekende veel lezen, naar de sportzaal en weer lezen.

Alles werd s-avonds goed gemaakt in het theater met een optreden van de Beatbox, een groep die  ruim 1 uur liedjes van de Beatles ten gehore bracht. Ze waren zo goed dat veel mensen die er wat verder vanaf hadden gezeten dachten dat ze aan het playbacken waren geweest. Wij, die op de eerste rij hadden gezeten wisten wel beter.

De eerste week van deze cruise hebben we voornamelijk te maken gehad met koude dagen en een zware zeegang, zodat we niet op de buitendekken mochten komen. Gelukkig is het wel erg gezellig aan boord, met goede tot zeer goede shows en in de diverse bars uitstekende artiesten.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma:
    4 december 2017
    Ja wat zal ik zeggen. het leven van een vakantieganger gaat niet over rozen en is vaak afzien! Hou vol warre, jullie kunnen het!xx
  2. Henny:
    5 december 2017
    Vaart de boot toch wel de goeie kant op. Lijkt wel dat je richting de winter sport gaat. Maar jullie vermaken je eigen wel zo te lezen. En dan lekker eten en op tijd je glaasje. Komt goed!! Gr. Henny