Malaga

4 december 2017 - Málaga, Spanje

Deliziosa, maandag 4 december 2017

Hoewel de temperatuur nog wel wat omhoog mag, was het vandaag heerlijk weer om Malaga te bezoeken.

We zijn rond 10.00 uur van boord gegaan en hebben heerlijk door de diverse straatjes en steegjes van Malaga geslenterd.  Ook zijn we nog even bij het Romeinse theater en het Moorse fort gaan kijken.  Ook de kathedraal is niet aan onze aandacht ontsnapt en nadat we op een terrasje nog van de zon hebben zitten genieten zijn we rustig terug gewandeld naar het schip.

Ook hier hebben we lekker in het zonnetje zitten genieten van het mooie weer.

Aangezien er deze avond geen theatervoorstelling was zijn we na het diner eerst een kopje koffie gaan drinken in de chocolade en koffiebar om daarna een stuk vroeger ons plaatsje bij de dansvloer op te zoeken..

Aangezien we het de laatste dagen wat te laat gemaakt hadden, met als gevolg een chronisch slaaptekort, hebben we het vanavond niet laat gemaakt. Tevens hebben we het voordeel dat de klok voor ons 1 uur terug gaat zodat we een lange nacht hebben om bij te slapen.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Wilma:
    7 december 2017
    Malaga is zo leuk en lekker. Tapas gegeten of gekregen op het terras onder het genot van een heerlijk glaasje wijn! lekker genieten Hier is het hondenweer en kon ik na vele omzwervingen eindelijk thuis komen vanwege een vreselijk ongeluk wat al de hele dag duurt! Nu lekker binnen bij de kachel met een wijntje, ook lekker! xx