Las Vegas Mandala Bay

6 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, vrijdag 6 oktober 2017

De eerste vakantiedag in Las Vegas hebben we vooral besteed aan het deel van de strip vanaf ons hotel richting Mandala Bay. Bij Mandala Bay was een groot gedeelte van de ingang nog afgezet voor onderzoek en ook tegenoverliggende terrein waar het festival gehouden werd, was nog ontoegankelijk vanwege het onderzoek na het drama van afgelopen maandag. Wij hadden een bloemenzee verwacht, maar dat viel reuze tegen; Op de middenberm van Las Vegas Boulevard een krans, enkele honderden lichtjes en wat bloemen.

Op de bilboards werd er in verband met de officiële herdenking met teksten aandacht besteed aan het drama, maar verder ging het leven aan de strip weer zijn gewone gang.

Omdat het weekend was, was het vooral laat in de middag en ’s-avonds erg druk op straat en ook de terrassen en in de casino’s  was het overvol.

We hebben heerlijk van het zonnetje genoten, ons laten verleiden tot het vergokken van $ 8,-- en zijn ’s-avonds heerlijk gaan eten bij Planet Hollywood in het forum van Caesars Palace.

Groeten van

2 vakantiegangers in Las Vegas

1. Mia:
    7 oktober 2017
    Heerlijk nog van de zon genieten. Er zijn mooie shows tezien veel plezier.
  2. Ton en lenny:
    7 oktober 2017
    Geniet van de zon en ev winsten in de casino's gr wij
  3. Marjan van Lieshout:
    7 oktober 2017
    Wow die gebouwen op de achtergrond bij jouw foto Joan, geweldig !!! En o ja, waarom brandt het licht op jullie balkon altijd, dag en nacht.
  4. Marian:
    8 oktober 2017
    heel triest om die bloemenzee te zien...gek dat daar zo kortgeleden zoveel onheil heeft plaatsgevonden, brrrr
    Geniet nog van het gokken, zon en de vele indrukken van de stad!
    Liefs, Ad en Marian