Laatste zeedag

27 maart 2016

Costa Deliziosa, 25 maart 2016

Vandaag was de laatste zeedag van deze fantastische cruise.

We hebben, zoals inmiddels gebruikelijk, onze ca 6 km gewandeld over dek 3. Een bezigheid die door een behoorlijk aantal “sportieve” cruisegasten wordt gedeeld.

Verder was onze voornaamste bezigheid vandaag het boeken van dezelfde cruise in november, maar dan vanuit Venetië naar Fort Lauderdale, wat wel aangeeft dat deze cruise ons bijzonder goed is bevallen.

Vanavond hebben we onze laatste formele avond gehad: Dit betekent mooi in kostuum en de dames op hun paasberst gekleed gaan, en het diner was ook wat exclusiever als normaal.

We merken wel dat er na Savona veel meer Italiaanse gezinnen aan boord zijn gekomen: Het is veel rumoeriger dan de eerste 25 dagen van deze cruise.

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

1. Rien en Ine:
    27 maart 2016
    Dit is dus een reis waar je echt het heen en weer van krijgt. gezien jullie boeking. Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is. Leek de reis van 5 weken erg lang, de tijd is omgevlogen. Voor komende dinsdag alvast welkom in Nederland.
  2. Wil:
    is dit nu al 5 weken geleden? maar toch welkom thuis.gr Maria en Wil
  3. Wilco:
    29 maart 2016
    De tijd ging snel,

De volgende cruise is alweer geboekt haha.

Welkom terug in Nederland!