De laatste zeedag van deze cruise

20 april 2018

Costa Pacifica, vrijdag 20 april 2018

Vandaag hebben we de laatste zeedag van deze cruise gehad. Zij stond voor ons voornamelijk uit het afscheid nemen van de diverse mensen waar we de afgelopen 3 weken mee hebben opgetrokken. De meeste gaan namelijk morgen in Barcelona van boord.

Ook vandaag was het weer heerlijk weer, zodat we weer een groot gedeelte van de dag hebben geprofiteerd van de zon op een beschut plekje aan boord van de Costa Pacifica.

’s-Avonds zijn we naar het theater gegaan, waar een Belgische buikspreker optrad.  Hij gaf een geweldige show weg, waarbij het lachen, gieren, brullen was, en dit ondanks dat je het grootste gedeelte niet echt kon verstaan omdat hij zijn acts in het Frans, Italiaans, Russisch, Engels  en ook zo nu en dan in het Nederlands opvoerde.

Na de show zijn we voor de laatste maal met Loes en Hans in de grote bar nog wat gaan drinken. Zij hadden zich voorgenomen om vroeg naar hun hut te gaan. Wel nu; het is hun gelukt het was dit keer slechts 01.15 uur.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Wilma:
    23 april 2018
    Jeetje is het nu alweer bijna voorbij, dat is snel gegaan! Maar hier is het ook leuk en gezellig hoor, geniet nog een paar daagjes. xx