Laatste dag in Le Gosier

30 maart 2018 - Le Gosier, Guadeloupe

Guadeloupe, vrijdag 30 maart 2018

Vandaag, de laatste dag in ons hotel op Guadeloupe, was het weer weer zoals het behoort te zijn. We zijn eerst ’s-Morgens naar het dorpje gewandeld, om op een terrasje koffie te drinken en onze dagelijkse 10.000 stappen te kunnen halen.

De middag hebben we weer aan de rand van de azuurblauwe zee door gebracht met het lezen van een boek.

Rond 17.00 uur zijn we onze koffers gaan inpakken, zodat we de avond vrij hadden voor een etentje in ons stamrestaurant met daarna een herhaling van de wervelende folklore show.

We hebben deze 9 dagen heerlijk uit kunnen rusten en ons geen moment verveeld, maar een week was echt lang genoeg geweest. We kijken uit naar de komende cruise.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op Guadeloupe (Franse Antillen)

1. Giel en ilona:
    31 maart 2018
    Veel plezier met de komende cruise!
  2. Wilma:
    1 april 2018
    Ik denk dat dit het minst leuke was wat jullie ooit gedaan hebben maar wel heel erg fijn voor lijf en leden en super uitgerust. Je moet maar denken NU kan het feest beginnen. Hier is het ook fijn, geen bijzonder weer (af en toe een dag) Druk bezig om mijn huis te verkopen en regelmatig leuke dingen doen, zoals vandaag Balletvoorstelling in Rotterdam en morgen Familiedag. Ik denk laat ik eens iets over Nederland schrijven, ook leuk wanneer je zover van huis bent. Nou schattekes, have fun en goeie bootreis. Oh ja en Zalig Pasen, hihi xx