Kingstown

9 april 2018 - Kingstown, Saint Vincent en de Grenadines

Costa Pacifica, maandag 9 april 2018

Kingstown, de hoofdstad van Saint Vincent was de volgende aanlegplaats van deze cruise door het Caraïbisch gebied. Volgens de informatie in de diverse folders is het de belangrijkste toeristische haven van het eiland Saint Vincent. Het heeft in onze ogen niets te bieden voor de toeristen.

Er staan wat oude, meest verwaarloosde, gebouwen en er is een permanente groentemarkt.  Zelfs de cruiseterminal is nu niet bepaald om over naar huis te schrijven. Het enige voordeel was dat we er op een bepaalde plaats, zij het een trage, internetverbinding hadden, zodat we wat appjes hebben kunnen versturen en via teletekst het laatste nieuws binnen hebben kunnen halen.

De middag hebben we aan boord doorgebracht met het genieten van het heerlijke weer en een goed boek.

De avondshow in het theater hebben we deze keer maar overgeslagen. Het was namelijk een show die we vorige week ook al gezien hadden. We zijn dus deze keer extra vroeg aan de rand van de dansvloer terecht gekomen en hebben ons daar weer prima vermaakt.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade