Khasab

4 december 2014 - Khasab, Oman

Costa Neo Riviera, 4 december 2014

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Ook vandaag hebben we weer een excursie gedaan. Gelukkig was het pas om 12.00 uur verzamelen, zodat we de vorige avond flink hebben kunnen doorzakken en lekker hebben kunnen uitslapen.

Het was een korte excursie naar het kasteel van Khasab en over een schitterende kustweg van 25 kilometer naar het kasteel van Bukha. Onderweg hebben we nog een aantal mooie fotostops gehad. Weer een erg leerzame excursie waarbij de Engelstalige gids ons veel kon vertellen over de geschiedenis van Oman.

Ook vandaag hebben we de dag weer afgesloten in de bar bij de dansvloer. Het grote nadeel van dit schip is, dat je om het restaurant te bereiken, je langs enkele winkeltjes moet waar allerlei blink blink voor de dames wordt aangeboden. Jullie begrijpen wat voor gevolg dit heeft voor onze portemonnee.

Groetjes van
Twee cruisers op weg naar Dubai.

1. Wilma:
    5 december 2014
    Lieve Joan, stop toch eens een keer met kopen, je hebt nog niks volgens mij, hihi. Ik denk dat jullie ons straks veel kunnen vertellen over de geschiedenis van jullie reis. Heb je al veel gedanst?? Bobby Prins komt hier op de hoek, is ook wel iets voor jullie. Tot volgende week, gr van BenWxx hand voor Ad!
  2. Jose:
    5 december 2014
    genieten jullie maar lekker verder van al die mooie dingen en lekkere drankjes; wij schenken vanavond warme chocolademelk en wie weet nog wel een glaasje (bisschops)wijn:)
  3. Marie-José en Peter:
    7 december 2014
    jullie zullen straks wel weer een prachtig fotoboek kunnen maken,en Joan ik kan niet wachten al die nieuwe aanwinsten van jou te bewonderen