Grand Cayman

6 maart 2016 - Grand Cayman, Kaaimaneilanden

Grand Cayman, 1 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We zijn vandaag om 09.00 uur aan land gegaan en hebben bij een van de plaatselijke touroperators een 2 uur durende excursie geboekt.

We werden samen met 6 Engelse dames lang de “goudkust” van het eiland gereden. Naar een bekende bar gebracht genaamd The Hell, waar we een soort speedcake kregen aangeboden alsmede twee verschillende soorten rum. Nadat we de hel verlaten hadden, je bent na de speedcake in de hemel, zijn we doorgereden naar een schildpaddenboerderij waar we reuze zeeschildpadden hebben kunnen bewonderen. De oudste schildpad was tussen de 56 en 100 jaar oud. Het zijn geweldig grote dieren. We hebben ook nog een kort bezoekje gebracht aan een bassin waar mensen met dolfijnen kunnen zwemmen.

Nadat we terug op het schip waren zijn we weer heerlijk verwend in het restaurant alvorens naar de inmiddels gebruikelijke show in het theater te gaan.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

PS. De shows zijn op dit schip aanmerkelijk beter als bij de vorige cruises.

1. Wil:
    6 maart 2016
    Wat een reis vandaag zondag gelijk 4 verslagen gekregen dat wordt afkicken hier in Goirle.
    Gelijk weer sporten en minder eten.
    Toch nog gefeliciteerd, zo te lezen toch ook nog verwend?
  2. Wilco:
    7 maart 2016
    Een pijnlijk begin van de werkweek, als ik deze 4 verslagen lees.
    Het klinkt allemaal erg goed wat jullie daar doen. Veel plezier nog!
  3. Marjo Somers:
    9 maart 2016
    Weer een heel avontuurlijke reis! Geniet er maar lekker van!
    Nog heel veel plezier!

Groetjes jan en marjo
  4. Wilma:
    11 maart 2016
    Goed bezig, wel goed kijken dan kun je straks hier een voorproefje geven! Wel vermoeiend allemaal denken wij! xx