Grand Cayman

6 maart 2016 - Grand Cayman, Kaaimaneilanden

Grand Cayman, 1 maart 2016

We zijn vandaag om 09.00 uur aan land gegaan en hebben bij een van de plaatselijke touroperators een 2 uur durende excursie geboekt.

We werden samen met 6 Engelse dames lang de “goudkust” van het eiland gereden. Naar een bekende bar gebracht genaamd The Hell, waar we een soort speedcake kregen aangeboden alsmede twee verschillende soorten rum. Nadat we de hel verlaten hadden, je bent na de speedcake in de hemel, zijn we doorgereden naar een schildpaddenboerderij waar we reuze zeeschildpadden hebben kunnen bewonderen. De oudste schildpad was tussen de 56 en 100 jaar oud. Het zijn geweldig grote dieren. We hebben ook nog een kort bezoekje gebracht aan een bassin waar mensen met dolfijnen kunnen zwemmen.

Nadat we terug op het schip waren zijn we weer heerlijk verwend in het restaurant alvorens naar de inmiddels gebruikelijke show in het theater te gaan.

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

PS. De shows zijn op dit schip aanmerkelijk beter als bij de vorige cruises.