Fremontstreet Experience

7 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, zaterdag 7 oktober 2017

Nadat we vandaag uitgeslapen hebben, zijn we in Treasure Island van een overheerlijke Champagne brunch gaan genieten. Hierna zijn we eerst richting Circus Circus gewandeld, waar we nog twee optredens hebben gezien van een aantal artiesten.

Na Circus Circus besloten we naar Downtown Las Vegas te wandelen om daar naar de Fremont Experience te gaan kijken bij de oude Strip. We waren vergeten dat dit toch nog een wandeling van dik 1 ½ uur betekende, maar het was geen ongezellige wandeling met onderweg diverse Wedding Chapels.

De Fremont Experience was nog altijd even spectaculair om te zien, maar we vonden wel dat het niveau van het straat entertainment van een duidelijk minder niveau was geworden, met veel bijna naakte dames. De muziek was nog wel erg goed, maar voor ons “oudjes” veeeeeeeel te hard.

We zijn met de bus terug gegaan naar Treasure Island, om van daaruit via een klein casino, waar de drank nog betaalbaar is, terug te wandelen naar ons hotel.

Hoewel het een prima hotel is, hebben we vanwege 3 valse brandalarmen geen beste nacht gehad. Overigens ben ik er maar 1 keer wakker van geworden. Ons Joan heeft bij de andere keren zelfs onderhoudspersoneel binnen gelaten zonder dat ik hier weet van heb gehad.

Groeten van

2 vakantiegangers in Las Vegas

1. Ton en lenny:
    8 oktober 2017
    Hoi nog geen dag in Vegas en dan al vreemde mannen op de kamer wat moeten we daar nou weer van denken? Gr wij
  2. Mia:
    9 oktober 2017
    Mooie foto’s ziet er geweldig uit.
  3. Rien en Ine:
    9 oktober 2017
    Lekker relaxen in Las Vegas. Een grotere tegenstelling met al die natuurbelevingen bestaat er niet. En zo op de foto's te zien al behoorlijk veramerikaniseerd. Blijf genieten.
    groetjes, Ine en Rien