Fort Lauderdale

9 maart 2016 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Costa Deliziosa, 6 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Het eerste deel van onze cruise hebben we vandaag afgerond. We zijn terug in Fort Lauderdale aangeland, en moesten weer de hele procedure doorlopen om aan land ter kunnen. Emigratiedienst, douane etc.

We hebben samen met Cees en Coby een excursie gemaakt naar de Everglades.  Het boeken van deze excursie had als voordeel dat we sneller van boord konden.

Na een busrit van dik 1 uur zijn we overgestapt op z’n specifieke boot die voor zover wij weten alleen in de Everglades gebruikt worden.  We hebben een dik uur met deze boot door de Everglades gevaren, waarbij we verschillende alligators hebben gespot.

Na afloop van de boottocht zijn we nog naar een kleine show geweest met alligators, waarbij ons Joan een kleine alligator op haar arm heeft mogen dragen.  Ze heeft intussen de halve dierenwereld op haar arm gehad.

’s-Avond was er geen show, omdat er voor de nieuwe cruisegasten de veiligheidsoefeningen waren.

We worden behandeld alsof we een compleet nieuwe cruise maken, we hebben weer een fles drank, fruitmand en uitnodiging voor een speciaal diner op de kamer gekregen. Ook de 20 dollar korting per persoon op de boordrekening waarop we als pearl-gasten recht hebben is weer toegekend.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

1. Willy berkelmans:
    9 maart 2016
    boffers. ik geniet met jullie mee xx
  2. Nelly en Wil:
    10 maart 2016
    Zo te lezen hebben jullie het weer goed naar je zin.
    Geniet er van.
    Groetjes van Ons
  3. Wil:
    10 maart 2016
    Dus is er voor jullie een dubbele cruise het kan niet op geniet ervan zo te lezen is het allemaal feest. groet Maria en Wil
  4. Wilma:
    11 maart 2016
    Ja dat kennen wij allemaal wel, erg gaaf en Bert heeft ook de alligators vastgehouden enzo. Tof hè. Maar wel stoer hoor. Benw