Folklorische avond op Guadeloupe

23 maart 2018 - Pointe-à-Pitre, Guadeloupe

Guadeloupe, vrijdag 23 maart 2018

De kamer, en de gebouwen zijn inderdaad een beetje gedateerd, maar wel super schoon en alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie is aanwezig.

We zijn ’s-Morgens eerst van een overheerlijk ontbijt gaan genieten om daarna het stadje te gaan verkennen. Een wandeling van ca. 15 minuten naar het centrum.

Het is een levendig stadje met een aantal erg mooie stranden en leuke terrasjes aan het strand.

Nadat we in de loop van de middag terug waren op het resort, hebben we onze zwemkleding aangetrokken en zijn naar het privé-strand van het resort gegaan om heerlijk van de zon te genieten.

s-Avonds zijn we in een nabijgelegen restaurant een pizza gaan eten. (Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar) het restaurant zat toen wij gingen bomvol.

Om 21.00 uur was er een folklorise avond in het resort georganiseerd die erg gezellig was.

We hebben ons de eerste volledige dag op Guadeloupe uitstekend vermaakt.

P.S. Het is hier overdag ca. 29 graden en ’s-avonds nog altijd ca. 23 graden.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op Guadeloupe (Franse Antillen)

1. Wilma:
    24 maart 2018
    Hihi Dat was grappig, ik had de foto's al gezien maar het verhaal nog niet binnen dus onze mailtjes hebben elkaar gekruist! Hier blijven jullie toch een week of zoiets??Dan kun je wel lekker ff bijtanken. Veel folklore plezier. Groetjes van een hardwerkende vriendin!
  2. Giel en ilona:
    24 maart 2018
    Ohh Joan, ik ben lichtelijk jaloers hoor! Hier wordt het weer de komende week weer herfstachtig. 😫 Geniet er maar lekker van.